Artúr popkulturális blogja

Humor: SHOP STOP 2 (Clerks 2) - Párnanaci puncikobold

2021. augusztus 10. 05:04 - II. Liberális Artúr

Az első filmes korszakomat valamikor az 1990-es évek második felében éltem, amikor kiskamaszként videótékába jártam videókazettákat kölcsönözni, többnyire vígjátékokat. Csak húsz év telt el, de teljesen valószerűtlenül hangzik már ez a szituáció, igaz? Ekkor fedeztem fel Mel Brooks-ot, meg az Apáca Show-t. A második korszakom a 2000-es évek második felével jött el, amikor Budapestre költöztem. Kísérletező kedvemben voltam, sok új zenét, sorozatot, animét kezdtem nézni - és a Metacritic alapján filmeket. A harmadik filmes korszakom pedig most érkezett el 2014-ben, de ezt ugye már dokumentálom is. Szóval most következő bejátszás a második filmes korszakomból való, és nem fogom azt mondani, hogy az egész zseniális, de ennek a jelenetnek a párbeszéde majdnem tökéletes. Külön felhívnám a figyelmet a megfelelő helyen bekúszó, baljós zenére :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Update: Úristen, de rossz a szinkron.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arturpop.blog.hu/api/trackback/id/tr5816655532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása